Skip to content

Bestelling annuleren of retourneren?

Bestelling wijzigen of annuleren?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, wordt deze meestal direct verwerkt en doorgestuurd naar ons magazijn. Daar worden de items uit uw bestelling meteen verzameld en klaargemaakt voor verzending. Hierdoor is het vaak niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Wilt u toch iets aanpassen? Stuur ons dan een e-mail via info@livingcomfy.nl. We zullen op dat moment nagaan of er nog wijzigingen mogelijk zijn voor uw bestelling

Producten retourneren? Lees hieronder waar uw retour aan moet voldoen:

Bent u niet tevreden met uw bestelling? Geen zorgen! U kunt deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zonder dat u een reden hoeft op te geven. De kosten voor het terugsturen zijn echter voor uw eigen rekening. Het retourbedrag wordt verrekend met het totaalbedrag van uw oorspronkelijke bestelling. Dit betekent dat het bedrag van uw retour wordt afgetrokken van het totaalbedrag.

Let erop dat het product dat u wilt retourneren in de originele verpakking zit. De dozen waarin de kaarsen worden geleverd, mag u openen, maar doe dit voorzichtig en zorg ervoor dat de verpakking onbeschadigd blijft. Snijd bijvoorbeeld het sticker netjes door en open de doos zorgvuldig, zodat u het product later weer goed kunt inpakken. Als de verpakking en/of het product beschadigd wordt geretourneerd, brengen wij de waardevermindering in mindering op het terug te betalen bedrag.

Retouren die niet binnen 14 dagen worden aangemeld of niet naar het juiste adres worden verstuurd, worden niet vergoed. Indien een retour naar een verkeerd adres wordt gestuurd, behouden wij ons het recht voor eventuele bijkomende kosten te verrekenen. Houd er rekening mee dat wij niet aansprakelijk zijn voor retourzendingen die niet bij ons aankomen. In dat geval ontvangt u het aankoopbedrag niet terug.

De verantwoordelijkheid voor de retourzending ligt bij u, totdat deze bij ons is aangekomen. Het terug te betalen bedrag is gebaseerd op de artikelen die wij daadwerkelijk ontvangen. Artikelen die niet worden ontvangen, worden niet vergoed. Dit geldt ook voor een volledige retourzending die niet bij ons aankomt.

Wilt u meer weten over garantie en het retourbeleid? Wij verwijzen u graag naar onze algemene voorwaarden.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Uw bestelling retourneren binnen 3 stappen:

Meld uw retour aan:

Via het onderstaande retourformulier kunt u uw retour aanmelden. Wij nemen uw aanmelding in behandeling en laten u weten of deze wordt goedgekeurd.

U heeft vervolgens twee opties voor het verzenden/terugsturen van uw retour:

[optie 1] Zelf een verzendmethode kiezen:
U kunt de retour zelf opsturen via een vervoerder naar keuze. De verzendkosten zijn dan voor eigen rekening.

[optie 2] Een retourlabel via ons ontvangen:
Wij kunnen een retourlabel voor u opstellen. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening en worden vooraf gecommuniceerd.

Laat ons in het retourformulier weten welke optie u kiest, zodat wij uw retour correct kunnen verwerken.

Vraag een retour label aan.
Om een retourlabel te ontvangen, stuurt u een e-mail naar info@livingcomfy.nl. Wij zorgen ervoor dat u het retourlabel zo snel mogelijk per mail ontvangt
Let op: Het retourlabel kan in uw mailbox bij de spam terechtkomen!

Maak uw pakket gereed voor verzending. Zorg ervoor dat het product in originele verpakking netjes en veilig ingepakt wordt.

Plak het retourlabel duidelijk zichtbaar op het pakket en zorg ervoor dat oude verzend labels verwijderd of afgedekt zijn. Wij zullen uw zending afwachten, zodra deze binnen is hoort u meer van ons per mail of per telefonisch contact.